Touch me...

Nu har även jag hakat på trenden med en touchmobil. Varit lite emot det eftersom jag tycker det är lite kenpigt att inte ha tangenter. Och än sålänge har jag lite problem men det kommer nog att bli bättre.
Slog till och köpte en SonyEricsson Xperia, en vit. Och jag måste erkänna att jag är lite kär i den ;-) Den är snabb, smidig och väldigt stilren. Helt i min smak.
Saknade att inte ha någon bra kamera i min gamla. Och den här telefonen har en riktigt bra. Så nu kan jag ta kort överallt och inte behöva bry mig om att släpa med mig kameran överallt. Så uppdatering av bloggen kan ju bli bättre med ;-)


Redan lite kär i den..

Ska nu ta mig lite jordgubbar ochh mjölk innan jag åker till BVC. Melle är hemma med pappa som har lite smygstart på semestern =D Hela den här veckan är nästan uppbokad med massa skojiga saker. Mest middagar med nära och kära. Men även grillning med våra grannar rakt över. Riktigt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback