Åh vilken dag!

Både kropp och själ mår bra av sådant här väder. Jag lapar i mig energin från solens strålar. Kommer plocka fram dom när regninga dagar kommer och den där extra kicken behövs.

Har spenderat hela dagen i solen. Först ute innan lunch och efter på stan. Vi gick in efter vi ätit och båda barnen somnade som stockar. Väl på stan blev det ett par nya sandaler till Melle. Enligt pappa lite flickiga men vem bryr sig!? Han ska bara ha dom här hemma.
Ny duschkräm och lotion fick också följa med. Luktade så mycket sommar, coconut/lime. Så ikväll när det ska duschas är det jag som inviger båda flaskorna ;-)
Sen blev det ett linne till Melle. Skönt att ha dagar som denna. H&M har bra och billiga sommarkläder, tack för det!


Vatten har vi hinkat i oss idag. Här i väntan på att pappa skulle komma ut med frappen på Espresso house =)


Det var hett i solen och jag hade glömt att smörja in Melle med solskydd =/

Dags att utfodra och byta på Milton. Sen ska jag ta mig en lång sval dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback