Annorlunda..



Varför kan det inte fungera i verkligheten??
Om det gjorde det skulle jag ändra på saker. För så som det är nu så blir det inte bra ändå. Allt blir ju fel...

Dagen började bra men nu känns det bara blä. Jag ska göra som mina barn, lägga mig och sova. Kanske kommit på bättre tankar när jag vaknar men tror inte det. Är bara trött på att försöka, för det spelar ingen roll. Anstränger mig men det märks inte. Eller så är det bara tröttsamt att ha mig ens närhet?!
Kanske bara är så att jag misstolkat allt??!! Men just nu efter den här förmiddagen är det inte så jag känner.

Tur att jag har min egen lilla familj. Den skänker mig glädje, lycka och kärlek. Mina 3 grabbar, vad skulle jag göra utan er!?


Kommentarer
sofie säger:

gumman, vill inte att du ska må dåligt. mår dåligt själv då. du är en viktig, mycket viktig, pusselbit i mitt liv! älskar dig vännen min!

2010-06-21 | 16:35:30
Angelica säger:

Dumma! Vad har hänt? Hoppas någonting som du kan komma över och gå vidare ifrån.

Måste ju ses snart! KRAMAR

2010-06-21 | 20:58:38
Bloggadress: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback