Bikerbyxa och gladiatorsandal

Igår på stan hittade jag några småsaker på rean. Gina har enligt mig bland dom  bästa reorna. 50 % direkt och många snygga saker. Avskyr när det står rea och så sätter man inte ner saker med mer än 20 eller 30 %.

Kom i allafall hem med ett par svarta leggings i lite glansigare material, det andra paret gav jag 50 kr för. Var snygga bikersömar på dom. Sen slank även en skön ljusgrå vardagstopp med.
Barnen fick varsin sak från PoP. En mössa till Mille, han kommer matcha vagnen fint i höst ;-) Och en snygg t-shirt till Melle.

 
Sandalerna hittade jag för en billig peng på H&M.


Till mina fina grabbar.

Snart blir det lite lunch innan vi ska ha en liten playdate med Sofie och barnen. Vi ska till vår gamla lekplats i Ekholmen.

Passa på och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback