Blandade bilder från veckan!

Den förra veckan för ganska hektisk. Pga altanbygget så var det jag som tog barnen. Ibland var jag själv och ibland hade jag lite hjälp av bla min mamma. Tack alla änglar för att ni hjälper till när det blir lite för mycket. Om det så bara gäller att hålla Mille i 30 min är det mycket för en mama med huvudvärk och för lite sömn på kontot ;-)
Men det har tagits mycket kort. Kameran är ofta nära tillhands och jag försöker att föreviga alla ögonblick i livet. Framförallt på mina barn, dom är ju mammas hjärtan!
Här har ni lite kort på små godbitar från förra veckan!

 
Sommrigt härligt på matsalsbordet. En krukros och en rosa duk med dom nya ljuslyktorna blev så bra.


Christian gjorde en ny tatuering i onsdags.


Världens bästa mamma hade lagat god mat till alla i helgen. Tack söta rara du!

 
Våra härliga svärfäder som hjälpte till att bygga i värmen i helgen!

Mikie och Christian håller nu på och bygger det sista av trallen i regnet. Det är ren vilja som gör att dom står där ute. Är så lyckligt lottad att ha familj och vänner som ställer upp och hjälper till.
Så ikväll blir det hemmagjord pizza och efter det mysfika med nybakade vaniljhjärtan. Tyvärr blir det butiksbakade men dom är himmelska ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback