Bloggande på trappen!

Sitter ute på trappen till tvättstugan och njuter i solen. Har en latte och solglasögon på, perfekt! Melle sitter i gungan och jag tror jag njuter han med =)
Vi försöker så smått att få honom att sova enbart efter lunch. Alltså ingen förmiddagsnap längre. Och det går riktigt bra, inget sovande på förmiddagen denna vecka. Sen kan man ibland göra undantag, det är självklart. Tror det är lättare att vänja av honom nu när det är sommar...ja det är ju nästan det ;-) Är lätt att bara gå ut och gunga eller leka på altanen när han blir gnällig. Och ingen vill ju sitta inne när det är sådana här dagar!

Efter lunch blir det en promeenad ner till stan. Har några ärenden som jag måste fixa, bla ett par foppatofflor till Melle. Så smidigt att bara sätta på när han ska ut på altanen. Vanliga sandaler är klumpigare att ha när han är där och leker. Sen ska jag försöka hitta lappar att laga byxor med. Ett par av Melles jeans är nötta på knäna men ej redo för att kastas.

Nu ska jag fortsätta att njuta av solen och min latte. Och så vill älsklingen ha fart igen =)
Ha en underbar dag, det ska vi ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback