Den blomstertid nu kommer

Ännu en vacker sommardag har tagit sin början. Sitter med altandörren öppen och dricker en kopp kaffe. På tvn är Nyhetsmorgon på och dom spelar Den blomstertid nu kommer. Finns det någon sommarlåt som man har mer glada sommarminnen till!!?? För mig är det skolavslutning och sommarlov, lyckliga tider då man var liten.

Idag drar altanbygget igång, ÄNTLIGEN! Alla som ska hjälpa till börjar att sluta upp nu. Min pappa är här och nyss kom Christians pappa. Nu är det bara Mikie som vi väntar på!
Nu ska jag ut och umgås med alla och gunga med Melle. Milton får ligga i vagnen och mysa. Han kommer att somna sin lååånga förmiddagsnap nu ;-)
Hör av mig under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback