Drömmar i förmiddagssolen!

Åh vad jag njuter här hemma. Bästa investreingen i mitt liv har varit att köpa hus och bygga till en stor altan på det! Här ute finns inga bekymmer, bara ren lycka!
Tänk att kunna ha det så här hela tiden. Slippa höstrusket och vinterkylan. Även om vintern i mysig när det är snö, väljer jag heller sol och värme. Har fått mig att fundera på att sprara pengar. Så när jag och älsklingen är gamla köper vi lägenhet i något varmt land. Spenderar höst och vinter där. Sen kommer vi hem till våren och sommaren. Då får man det bästa av allt ;-)
Ja drömma går ju alltid men man kan också göra verklighet av drömmen. Det kan bli en drivkraft, en morot att jobba mot. Har man bara ett mål är det lätt att nå dit!


Så sant så sant...

Dags att sluta drömma för ett tag och hänga upp tvätten. Är så härligt att hänga tvätt för tork ute. Har jag inte kunnat göra förut. Men jag älskar att känna hur mycket fräschare tvätten doftar när den är torr =)

Keep on dreaming!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback