Dubbel glädje!

Igår kväll när grabbarna var ute och fixade det sista med trallen hade vi mys härinne.
Melvin är väldigt förtjust i sin lillebror och visar det mer än gärna. Så då fick han sitta en stund med lillebror i knät. Tror ärligt att det gjorde hela hans dag, för en gladare unge var det länge sen jag såg.
Det bjöds på pussar, kramar, klappar och höga skratt. Allt medan Milton låg lungt och fint i knät. Han såg ut att tycka det var minst lika kul som storebror =)


En stolt och glad strebror som fick mysa massor med sin lillebror!

 
Mina älsklingar!

 
Lite bus med ;-) Lillebror måste ju utforskas med.


Mina stora prins, du är världens bästa bror!

Att barn kan visa så mycket kärlek och omtanke redan i den här åldern är härligt att se. Barns känslor och tankar är ärliga, vilket är skönt att veta. Jag är välsignad över att ha fått två så underbara killar ♥


Kommentarer
Jocke säger:

Altanbilder!

2010-06-08 | 12:14:45
Elin säger:

Vad fina de är!



Skulle önska att få se bilder på eran syskonvagn, hur den ser ut med båda barnen i, vem som sitter var osv. Skulle bli så glad om du ville visa i bloggen någon dag! Vi väntar inte tillökning, men är ändå nyfiken på vagnen =)



Kram Elin

2010-06-08 | 15:34:14
Bloggadress: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback