Härliga ungar!

Vilken skön start på dagen vi hade. Sofie och lilla Agnes kom hit och myste med frukost.
Var ett tag sen vi träffades, vilket är konstigt. Vi är så vana att träffas minst en gång i veckan men på sista tiden har det varit mycket.


Två sötnosar som lekte och busade massor på förmiddagen.

Vi passade på att fira Agnes som blev 1 år i tisdags. Hon fick ett fint Hipp hipp hurra ljusspel och en flickig godnatt bok. Ljusspelet ska hon ha framme varje år som hon fyller år, är tänkt så i allafall ;-)
Gud vad skönt det var att ha en sådan här start på dagen. Tack mina underbara tjejer för att ni kom hit och förgyllde vår dag!


Min favvotjej som nu är hela 1 år!


Två små hårtroll ;-)

Nu avslutar jag den här onsdagen som varit helt FAB. Vad härligt livet är när man har så mycket underbara personer omkring sig. Tillsammans har vi gjort den här dagen värd att minnas!

God kväll på er!


Kommentarer
sofie säger:

tack själva vännen. allt lika mysigt att ses. gillar inte när de går så långt mellan gångerna bara... du är ju lite som min andra hälft!

2010-06-10 | 08:04:28
Lisa säger:

Och du är ju som in andra hälft. Vi delar ju på allt...även karlarna verkade det som...??!! ;-)

Ha en riktigt FAB dag, det är du värd snuttan!

2010-06-10 | 08:17:50
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
sofie säger:

hahha... ja, så tokigt de kan bli ibland =)

2010-06-10 | 09:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback