Im Mrs Lonley!

Jaha, då var det fredagskväll igen. Dagar och veckor bara springer förbi. Tänk att Milton redan är 4 veckor idag, helt sjukt!
Här hemma sover båda barnen, Melle inne i sin säng och Milton här brevid mig i soffan. Han snarkar så det står härliga till. Och om han inte gör det knorrar han som bara den. Så hans nya smeknamn förutom Pricken är Knorrhane =D
Så vad har jag gjort ikväll, inte lagt upp fötterna i soffan och tagit det lugnt. Nej, jag har gjort om på matsalsbordet. Blev så fint och sommrigt. Kommer bilder imorgon, lovar lovar =)
När jag var klar med det blev det rengöring av badrummet, fråga mig inte varför!? Kanske för jag var tvungen att göra rent Melle i morse och nu fått för mig att hela badrummet blev skitigt?! Får bara mina ryck ibland.

Älsklingen har inte kommit hem ikväll. Räknar inte med att han ska komma hem på ett tag heller. Dom har ju en sådan härlig kväll! Och jag hade mer än gärna spenderat min kväll på en altan men inte då. Får gott vänta några veckor till men sen är min tur =D

Hoppas ni har en mysig kväll och slipper sitta själva!?
Nu tar jag kväll och återkommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback