Kossan säger mo

Melvin börjar nu att bli en stor kille. Han går och springer, inte sitta i vagnen om han fick välja. Han förstår otroligt mycket. Även om han inte pratar mycket så fattar han vad vi säger till honom.

Idag kom det nya framsteg. När han såg en ko på tvn sa han Mo. Allt prat om vad säger kossan? Kossan säger MU! verkar ha gett resultat. Nu när man frågar honom får man till svar Mo.
Som mamma är jag stoltast i världen nu. Inte nog med att jag får pussar av min prins när jag ber om det. Han vet vad kossan säger också =D


I väntan på maten efter bad och lek på eftermiddagen.


Snart börjar sommaren på allvar. Ikväll är det premiär för Allsång på skansen =D Det är den lilla pensionären i mig som älskar att se på det. Blir en smoothie till det. Älsklingen kör på en kall öl, lyx!

KRAM!


Kommentarer
Angelica säger:

Träningen i trädgårdsföreningen är helt gratis och vem som helst får vara med! Det tycker jag om! haha



Passar själv på att lära mig alla olika rörelser och övningar så att man i höst när man köper ett träningskort kan vara med ordentligt från början när man betalar, så man inte missar hälften för att man inte har koll på nåt ;)



kolla på deras hemsida för tider och dagar, ska tydligen vara lite uppehåll snart, men vet inte när. kram

2010-06-29 | 22:03:52
Bloggadress: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback