Så sant denna onsdag


Har även några andra saker på dagens lista ;-)

Hoppas solen lyser från en klarblå himmel hos er också!? Att vakna upp av två små blå ögon och en skinande sol är härligt =) Sen att min underbara man låg brevid gjorde inte saken sämre!

Idag är det BVC besök igen. Alltid lika kul och se hur mycket Pricken gått upp. Idag ska han ju även mätas =)
Men innan det kommer min pappa hit och målar grunden på huset. Han ska börja med baksidan så den är klar tills altanen börjar byggas till helgen. Snällt med föräldrar som ställer upp!
Idag ska även Christian till Figge. Han ska tatuera in Miltons namn på andra armen. Han har ju Melvins sen tidigare. Kommer bli så snyggt när det är klart!

Nu blir det en dusch för min del innan det är dags att lämna älsklingen hos Figge. Efter det fortsätter vi till BVC innan det blir lunch här hemma med min pappa =D 

Adios Amigos! 


Kommentarer
Sofia säger:

Du den där Figge, vad är han för en tatuerare:)?

2010-06-02 | 13:52:36
Bloggadress: http://Fiuten.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback