Slapp..


Fredagsmys..

Nej nu är det jag som tar och lägger mig inne i sängen. Jag tar med mig min latte och Allt i hemmet som kom igår.
Fick byta en riktigt nastyblöja på Melle för en stund sen. Det var verkligen överallt, i blöjan, utanför och i byxorna. Så jag fick ställa honom i duschen och det är inte populärt. Vet inte varför men han blir helt hysterisk. Men efter lite jobb var han ren. Ny blöja och bums ner i sängen. Hoppas att han somnar och sover länge. Både han och jag behöver ta igen oss lite.

Uppdate: Ringde på dörren under tiden som jag skrev det här. Och nu ligger allt virke på tomten, skönt. Kan vi ge oss iväg lite senare och göra några ärenden inför helgen.


Kommentarer
Angelica säger:

Hoppas dagen rullar på bra nu med sol och mindre gnälliga barn;)

Skönt att virket kom förresten. För som Jocke skrev till Pille på facebook - vi förväntar oss ju en inbjudan till grillning på altan i sommar ;)



Ta hand om dig!! KRAMAR

2010-06-04 | 10:59:16
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback