Sommarting från i lördags!

Har inte hunnit med att lägga upp bilder på det vi handlade i lördags. Blev mest sommriga ting men det är ju rätt nu ;-)
Till mig själv blev det en klänning i pippigult, så passande en solig varm dag. Är på jakt efter en i samma färg fast från H&M. Tyvärr tror jag innte att den finns kvar. På nätet är min storlek slut, så chansen att få tag i en är minimal.
Melvin fick ett par sköna shorts och två par strumpor. Såg att PoP fått in korta strumpor. Perfekt nu till sommaren!
Sen blev det en ny kökshandduk som ÄR sommar. Jordgubbar är svensk sommar för mig =) En flugsmälla och två smarta förvarings plastkorgar. Köpte två, en svart och en gul. Dom har jag leksaker i, en inne och en ute. Den gula syns på ett av korten från igår på altanen. Bra att bara kunna spola av leksakerna i den när dom blivit smutsiga. Ett stort plus för att dom bara kostade 50 kr med!


Till min Melle =)

 
Till mamma och hemmet.

Dags att hoppa in i bilen. Tar ju ett tag innan barn, skötväska och mamma är inne i bilen ;-)
Skriver mer när vi kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback