Söndagsbestyr!

Hej hej på er! Dagens första inlägg kommer sent idag men bloggandet har hamnat långt ner på dagens lista. Så mycket annat skoj som fått gå före =)
Vi har tagit en snabbfika i solen hos mina föräldrar, handlat mat, fixat med nya möblerna på altanen, planterat lite blommor, lekt med Melle på altanen, städat, tvättat en maskin. Massor med roliga sysslor och nu tar jag en liten paus.
Christian håller nu på att såga till kanterna så dom blir jämna och fina. Till helgen blir det att snickra trapp längs hela däcket. Är även tänkt att ett tak ska komma upp på halva däcket. Den andra halvan är ett soldäck som jag ska steka på i sommar ;-)

Blev ett litet snabbinlägg men jag ska skriva mer senare idag. Har massor med skoj att berätta och visa här på bloggen =) Allt från semesterplaner till det jag shoppade igår. Men först ska jag ut och prata lite med våra grannar =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback