Titta han snackar!

Dom senaste dagarna har Milton börjat att ge ifrån sig andra ljud än gråt och skrik. Det har sakta kommit små korta jollrande ljud =D
Fram till nu har ju hans skrik varit det enda sättet för honom att göra sig förståd. Men även om det varit ett till två ljud om dagen så gör hjärtat kullerbyttor när jag hör dom. Världen runtomkring stannar upp och det största leendet finns på mina läppar.
Minns att jag hade samma känslor när det hände med Melvin. Är något magiskt att få vara med om. Och jag är lycklig över att få vara med om det en gång till. För snart är även den tiden förbi och något nytt händer i utvecklingen!

 
Min lille prins!

Här hemma har jag en mycket hungrig Melvin. Blir en alldeles för sen middag idag men ibland blir det så.
Vi gick in till stan på förmiddagen och när vi väl kom hem var klockan mycket och lunchen intog vi snabbt. Sedan somnade vi alla 3 och sov ganska sent in på eftermiddagen. Så mellis blev senare än vanligt men nu är vi alla hungriga igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback