Två av mina hjärtan ♥


Vad gör du pappa?!

Gränslös kärlek till två av mina grabbar. Tyvärr så var inte Melle med och myste, han sov. En storebror med så mycket energi och spring i benen somnade sött strax efter kl 20 igår.
Under matchen igår passade Mille på att vara lite vaken. Ofta han är vaken en stund på kvällen innan han somnar för natten.
Så en stund satt Mille och myste med pappa i soffan. Han tittade med stora ögon på sin pappa. Efter en stund gjorde dom inte mycket annat än att räcka ut tungan till varandra =D


Jag kan med...

Helt otroligt vad stor Mille blivit. Han växer så det knackar och börjar nu att ha storlek 62 i kläder. Han är mer vaken och ligger då och studerar allt omkring sig. Att se in i hans stora ögon är ren lycka. Älskar verkligen att vara mamma till mina två prinsar. Dom är de bästa killarna i hela världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback