Ballongleken

God morgon soliga måndag!

Åh vilken härlig dag det är! Solen skiner och det ska bli RIKTIGA vårtempraturer ute idag. Vi pratar om 3 plusgrader, hur skönt är inte det!?
Melle är fortfarande snorig med en jobbiga hosta på natten. Det är då den blir slemmig men det är väl snoret som rinner ner i halsen kanske?! Men ingen feber och nässpray funkar fin fint. Inga problem att ta, vilket glädjer mig. Själv totalvägrar jag ta nässpray, inte ens när jag är genomförkyld.

Här hemma har veckan redan börjat på allvar. En tvätt är igång, frukosten har vi intagit i soffan med mys =) Och snart ska jag dammsuga lite. Melle leker just nu i hallen med två ballonger från sitt kalas. Härligt att se honom. Ibland är han koncentrerad till max, för att nästa sekund gapskratta =D

Dags för lite plock här hemma innan lillkillen förhoppningsvis somnar en stund!?
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback