Blä blä blä

Trodde jag var på väg att bli bättre. Kände mig riktigt ok igår, trött i kroppen men det är förstårligt.
Idag känns det som jag åkt på ett bakslag, ett sjukt illamående hela dagen. tröttheten har kommit tillbaka, så mestadels av dagen har jag försökt att sova.
Har inte lyckats att få i mig mycket mat eller dricka. Så nu blir det att blanda till lite resorb och dricka. Kan hoppas på att jag känner mig något bättre. Men det är "klumpen" i halsen som jag vill bli av med. Det är nog den som gör mig så illamående hela tiden.
För att toppa det hela verkar det som om Melle håller på att bli sjuk med. Nu har han blivit snorig, hostig och väldigt gnällig. Ingen feber men den kan ju slå till närsomhelst. Kan även vara att han har nya tänder på G. En stor kindtand har nu kommit upp och en till tand är på väg. Och då har han precis fått två nya tänder innan det. Ibland undrar jag om han inte ska få "vila" lite mellan alla tänder. Min stackars lille kille!

Hoppas på att återkomma imorgon med roligare besked omm vårat tillstånd. Älsklingen håller väl på att bli bättre men det går långsamt framåt. Han får inte riktigt vila och ta igen sig så som han borde. Men till helgen hoppas vi på att det vänt!
Ha en härlig dag!


Kommentarer
sofie säger:

usch. inge kul att hör att ni fortfarande är dåliga. här är barnen fortfarande sjuka. när tar det slut? krya på er! kramar om

2010-03-31 | 15:29:49
Lisa säger:

Nej gumman det tar aldrig slut. Men som tur är har man liiiite kraft sparad för att klara sådana här dagar =)

Hoppas att ni också blir bättre snart. Krama och pussa gullungarna från mig!

2010-03-31 | 15:54:06
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback