Dubbelbokad


Redo för att möta den här tisdagens nya utmaningar!

Kl 11 idag ska jag vara på storken. Har en dubbeltid inbokad idag, skoj. Ska delvis kolla hur mina järnvärden ser ut. Tror inte dom blivit så mycket bättre!? Har ätit massor med grönt, tagit extra järntabletter och inte slarvat med Mitt val kvinna. Tyvärr tror jag att tiden är för kort för att det ska hinna ske någon stor förändring. Men vi kan hålla tummarna för att det vänt något till det bättre. Annars får vi se vad dom gör åt saken, lite spännande ;-)
Ska även prata med barnmorskan om hela den här cirkusen med Nikemottagningen. Förra gången hade jag en annan barnmorska, som var mycket trevlig. Idag ska jag ha min vanliga, så vi behövde prata om det som sades under förra besöket. Får se hur hon ställer sig till allt nytt?!

Ska kolla igenom skötväskan nu innan vi åker. Melle sover sin förmiddagsnap, bra så han orkar med. När han vaknar är vi fit for fight!

Puss & Kram!


Kommentarer
Angelica säger:

Hoppas det går bra idag!



Och det gör inget att du inte kom igårkväll, var ju liiite kort varsel också! haha

Kramar

2010-03-23 | 12:49:07
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/
sofie säger:

hoppas det går bra för dig idag gumman. fick hämta hem stans skitigaste unge idag. utelek 3h i regn gör barn glad men väldigt smutsiga! man får duscha med kläderna på bestämde mamma, jag! =)

2010-03-23 | 12:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback