En lyckad natt

Sitter och tar igen mig i soffan. Har dammsugit hela hemmet, plockat lite här & där. Älsklingen har passat på att dammsuga bilen invändigt innan det ska få en vårrengöring efter lunch. Nu ska här allt grus och smuts väck! Bara längtan till att få på vårdäcken kvar.

Inatt sov Melle hela natten utan välling, framsteg =) Visserligen fick han en slurk vid 22.30 efter vi kommit hem. Men annars sov han bra hela natten och vaknade strax efter 6.30. Inget skrik eller gråt under hela natten. Helt otroligt så bra det har gått dom här två dagarna. Hade jag ALDRIG trott!
Nu får vi se hur den här natten kommer att bli. Nästan så det är lite spännande, konstig om jag redan nu ser fram emot natten??!! ;-)

Nu sover Melle sin förmiddagsnap och jag och älsklingen sitter och tar det lugnt i soffan. Lite avkoppling, det behövs ibland.
Njuta av söndagen!


Kommentarer
Sneki säger:

Söt blogg :)

2010-03-14 | 11:22:13
Bloggadress: http://ssneki.blogg.se/
Emelie <3 säger:

Åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

2010-03-14 | 12:00:57
Bloggadress: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback