Full rulle

Hejsan!

Hade en jättemysig eftermiddag med Sofie och barnen. Vi åt pannkaka, lekte, busade och smällde ballonger =) En helfestlig eftermiddag. Dock kände jag att det här med telefontiden tog lite av min tankeverksamhet. Inget jag vill men kan inte rå för det. Men det var tusen gånger bättre att ha mina underbara här, än att ha varit själv.

Snart kommer våra middagsgäster Ramona och Andreas hit. Vi ska äta och ha ett litet firande av Melle. På menyn står spaghetti och köttfärssås. Enkel mat att förbereda och ha klar. Funkar även bra för lillkillen att äta =)

Tror jag kommer stupa i sängen ikväll. Den här dagen har bara försvunnit. Imorgon blir det nog lite mer lugnare. Verkar bli fint väder igen, så en tur ute måste det bli. Kanske handla något gott till kvällen. Jag och Melle blir själva en stund. Pappa ska iväg på After Work med sin far.

Dags att börja förbereda maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback