I goda vänners lag!

Vilken härlig kväll vi hade igår. Ramona och Andreas var här på middag. Melle fick 1 års present i efterskott, en Briobil och en "bilratt". Så nu är det snart bara pappa här  i huset som INTE kan göra bil =P Tack så mycket, det var jättefina presenter!
Var en trevlig och annorlunda kväll. Trevlig för det bjuds på otroligt mycket skratt. Annorlunda för att vi spenderade hela kvällen i köket. Det är inte vanligt men otroligt skoj. Köket är en mötesplats där alla kan vara, varesig man lagar mat, tar ett glas vin eller bara sitter och pratar.
Hade precis börjat att laga spaghetti och köttfärssås när dom kom, så det blev natruligt att vi samlades där. Och jag hoppas verkligen att det inte var sista gången!?
Det här gör vi om snart igen kära vänner!

Nu ska jag ta det lungt en stund. Titta på Efter tio och bara ligga i soffan. Melle håller på att somna för en andra gång. Han somnade i 20 min för att sedan vakna och vara superglad. Nu hänger hans ögonlock vid knäna, så han får ta igen sig i sängen. Min lilla älskling!

KrAmAr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback