Jag vill ut!!

Usch vad jag avskyr att sitta inne när det är sådant här härligt väder. Jag vill ut och gå, långa promenader i solen. Med en latte och solglasögon =) Sitta inne kan man göra när det är dåligt väder.
Men idag får vi gott hålla oss hemma mellan 13-15. Då kommer dom hit och fixar med ett märke på frysdörren. Avskyr att dom inte kan ge en exakt tid. För nu blir vi tvugna att vara inne.
Som tur är slutar älskling strax innan 14.30, så när han kommer hem blir det en lång skön promenad innan vi går hem och fixar mat. Han började idag att jobba på en annan skola, utlånad till juni som längst. Dom hade frågat om han var intresserad och självklart ville han testa. Nya utmaningar är alltid bra och roliga.
Så en tid framöver kommer han nog att sluta lite tidigare än vad han gjort i vanliga fall. Och jag klagar inte och Melvin klagar framförallt inte =)

Funderar på att göra som min kära son, sluta ögonen en stund och vila lite. Har haft en härlig förmiddag på Myran. Melle har varit lite kreativ idag med. Gjort påskkort och en teckning, mycket fint =) Men det får ni se senare.


Kommentarer
Faster säger:

Vi missade er, men Erica sa att ni vart där idag. Ni kanske få joina er nästa gång ni ska dit?

Kramar Carro & Liah

2010-03-15 | 16:04:53
Bloggadress: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback