LÖRDAG!

What a night! Det var vad jag behövde, att få skratta och bara vara Lisa. Inte mamma, härligt det med men för en kväll var det skönt att inte behöva tänka på barn.
Vi har haft en trevlig kväll, som började på Ghingis med bufe. Lyckades äta en hel del, trodde jag aldrig ;-) Men gott var det. Och smakar det intte bättre bara för man har trevligt sällskap!? Tror jag, hela upplevelsen förstärks på något sätt. Men det har bjudits på massvis med skratt. Under bältet humor är rätt vanligt i det här sällskapet  ;-) Men även prat om framtiden och vad den har att erbjuda.
Efter maten åkte vi hem för lite riktigt kaffe hos Fam Lööke. Blev en hel del skratt där med och den sjuka humorn gjorde sig även där påmind. Kan än känna doften av plast =P




Sen bar det av hem till mormor för att hämta lillkillen. Han låg så sött och sov. Han hade skött sig SÅ bra, bara lekt, ätit och varit dena glada kille han kan vara. Somnade som en stock så fort han fick komma hem och lägga sig i sängen med. Man vet ju aldrig om han vaknar till och bestämmer sig för att vara pigg ett tag ;-)

Vi har i vilket fall haft en härlig kväll. Vi lovade att göra om det här snart igen och det hoppas jag verkligen. Tack kära vänner för kvällen!
Nu blir det att lägga huvudet på kudden. Tror inte det kommer dröja länge innan jag somnar =)

Sov så gott!


Kommentarer
Anna säger:

Kul att läsa att du haft en fin ute kväll utan barn :) Min storeyster är 31 år och har 2 barn, som jag också avgudar så jag storknar. Men en sak jag tycker är riktigt tråkigt är att hon inte tar sig tid/ork till att umgås med andra/mig utan barnen.. Skulle vilja ha en utekväll tillsammans, men icke sa nicke..



kram!

2010-03-07 | 14:08:05
Bloggadress: http://fundersam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback