Lysande kronor

 
Dagens små glada fynd.

Var inne en snabbsväng i en av mina favorit inredningsbutiker på stan idag. Var ett tag sen jag var där sist och mycket fint hade dom fått in. Bla dessa godbitar som fick följa med hem.
En lite större ljuskrona som nu pryder soffbordet. Ska sätta i ett blockljus men hittade inget bra. Blir att leta vidare i mina gömmor imorgon. Senare till våren tror jag att en liten grön växt kommer att byta ut ljuset, fint det också.
Den andra lite mindre ljuslyktan hängde jag upp i sovrumsfönstret. Tyvärr var kedjan lite för lång så jag gjorde en listen temporär lösning =) Gav ett mycket mysigt sken i sovrummet.
För en billig penning har hemmet nu fått sig en liten uppiffning. Bara någon liten vårig duk som måste fixas till soffbordet.

Nu blir det sängen och lite läsning. Trött efter en intensiv dag. Imorgon ska vi bara vara hemma och ta det lungt. Kanske en promenad om vädret tillåter?!

TrEvLiG kVäLl!


Kommentarer
sofie säger:

åååh, dessa gilla vi =) skulle göra sig fint i prinsessan rum!

2010-03-02 | 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback