Magen


Milton och jag ligger och äter lite godis och tittar på tv ;-)

Melvin tar sin förmiddagsnap, så då passar jag på att lägga mig i sängen och bara slappa. Viktigt att faktiskt lägga upp fötterna och ta det lugnt när tiillfälle ges.
Har plockat massor här hemma under morgonen så nu blir det lite tv tittande med en godispåse och ett stort glas vatten. Var viktigt att jag drack MASSOR. Så nu ska här drickas och kissas ;-)

Passar på att lägga upp en bild på magen. Ni är några som efterfrågat bilder på den. Och jag lovar att bli bättre på att visa upp den. Är inte dålig på att visa upp den för jag skäms. Nej jag ÄLSKAR magen och livet som växer i den ♥


Grattis till älskade M som i måndagskväll äntligen fick sin Alice. En vacker liten dam som mår som en prinsessa!
Nu väntar jag bara på att få träffa det lilla underverket för första gången! GRATTIS!



Nu blir det slapp och mys en stund till.
Njut av den vackra dagen min vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback