Noon latte!

Visar dricker te, jag unnar mig en hemmagjord latte. Blir ju inte mycket kaffe nu, inte bra för det dåliga järnvärdet. Barnmorskan ringde igår och frågade hur jag mådde. Blodprovet vi tog sist jag var där, var VÄLDIGT lågt. Farligt lågt var att ligga på 13, jag hade 4 =) Så jag måste äta allt med järn i, så nu är det BARA gröna grönsaker och blodpudding på menyn =P
Melle får skummet av pappas latte, Gud vad han gillar det. Kommer med sin napp och vill doppa den i muggen. Stor och duktig är vad han är. Börjar märka det mer och mer, hur han är nyfiken på att upptäcka och utforska saker. Sen tar det inte lång tid innan han lärt sig hur något fungerar. Är mer den mentala biten som utvecklas fort nu. Där kan man se skillnad från vecka till vecka.

Önskar er en hrälig start på dagen. Nu när solen tittar fram mellan molnen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback