Otäcka hosta

Usch gillar inte Melles hosta. Den låter så hemsk, nästan som krupp. Känns inte som någon slemhosta, utan mer som om det är luftrören. Vill inte att det ska krypa ner och sätta sig någon infektion där!
Han kändes lite ljummen i pannan innan lunch men någon temp har jag inte tagit. Får bli att göra när han vaknar. För i bilen på väg hem från mormor och morfar somnade han så gott. Och eftersom det inte blev någon förmiddagsnap idag hoppas jag han sover länge!?
Har i allafall köpt nässpray till honom nu. Hoppas att det underlättar lite till natten. Gör så ont i mitt hjärta att höra honom. Allt jag vill är att han ska vara frisk och kry. Men det vill nog alla att deras barn ska vara =)

Blir att lägga mig i sängen och bara ta det lungt. Blev riktigt trött på vägen hem. Så det är inte omöjligt att även jag somnar ;-)

Hej hej på ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback