På Myran


Melle gick runt massor på öppna förskolan. Min duktiga kille =)

Måste oftare ta mig till Myran och träffa allahärliga mammor, pappor och barn. På måndagarna ärr det även babysånng, om man nu kan säga så om alla stora barn ;-)
Härligt att se Melle leka själv och med andra barn. Att kunna sitta och prata med andra föräldrar och veta att Melle leker och har skoj.
Blev lite lek och sång innan vi gick till Erika. När vi var klara blev det lunch, nybakat bröd. Lyx att dricka en kopp kaffe och skratta lite. Mötte upp Sofie och barnen så vi tog igen lite förlorad tid från igår.


Melle och hans flickvän Agnes lekte och hade skoj. Den lilla damen var lika mysig idag som igår!


Här kommer jag!
I bakgrunden till vänster ser man vår BVC sköterska Erika visa en ny mamma runt på Myran.

Idag blir det sängen tidigt men först Halv åtta hos mig =) Kvällsmyset med hela familjen blev inte långvarigt. Melle somnade som en stock i pappas famn. Helt utan välling, kanske lite konstig efter sprutorna i allafall!? =)

Trevlig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback