På tur i solen!


Skööööönt!

Melle och jag tog bussen in till stan efter lunch. Behövde besöka apoteket...igen =) Lite slemlösande för hostan. Köpte  inte det igår eftersom hostan inte lät slemmig när jag åkte dit. Dum som man är så köper man inte och har hemma ifall det skulle behövas.
Var i allafall underbart att komma ut. Vi gick lite tidigare till bussen, så kunde Melle titta på bilar och jag njuta av det sköna vädret. Blev en liten extra sväng på stan med, bara för att få vara ute. Gjorde gott för lillkillen med!
När vi klev av bussen så somnade Melle på två röda. Så jag tog mig en liten extra promenad. Kändes hemskt att gå raka vägen hem och in och sätta sig. Nej vara ute och njuta av vad som känns som våren är vad jag vill!



Roligt citat under förmmiddagen:

Mamma: Melle, har mamma sagt att du får ta ett kex?
Melle med kex i handen: Näj!

Kan man göra något annat än skratta =D Min härliga lilla unge, vad jag älskar dig!

Nu ska jag och Melle leka lite innan pappa kommer hem. Då blir det nog ännu mer bus =) 
Hoppas att ni njuter av dagen!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback