Skam den som ger sig!

Fick under eftermiddagen tag på min kontakt på Nikemottagningen. Men någon ursäkt för att det inte gått och få tag på henne eller att landstingets växel varit riktigt otrevliga fick man inte. Men jag sa som det var till henne, att det var riktigt illa. Och orsaken till varför jag inte fått tag på henne, den var nästan pinsam.
Men nu är en ny tid och läkare bokad. Blir veckan efter istället, den 14 april. Skönt att ha ett datum på när jag får ett besked men även skönt att få träffa någon annan läkare. Håller bara tummarna för att hon är lite vettig nu!?


Nöjd, riktigt nöjd är vad jag är just nu.

Nu ligger vi inne i sängen och myser. Melle somnade lite senare idag men det är helt ok. Han blev på riktigt bushumör under kvällen. Sprang runt som en tok i vardagsrummet och skrattade högt. Blev även lite lek med pappa, vilket var väldigt uppskattat =D
Hoppas på att han sover lite bättre inatt. Han låter inte lika snorig eller hostig just nu men det kan ju snabbt ändras. Vi hoppas på det bästa.

Tackar för mig nu. Önskar er en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback