SOOOL!

Gud vad skönt det är med sol. La mig i soffan och somnade av att solen lyste in och värme, härligt =) Melle sover fortfarande, låter honom göra det tills han vaknar. Då blir det mat och sen ska vi ta oss ner till stan.
Fick ett sms av älsklingen nyss. Han skulle sluta 15 istället 17 idag. Då hinner vi mötas upp på stan och ta en fika ihop innan han ska gå på After work med sin pappa.
Är lika glad för min egen del att vi hinner ses en stund på dagen men lika glad för Melles del som får träffa pappa. Annars hade det bara blivit den lilla stunden på morgonen. Eftersom C nog kommer hem när han har somnat ikväll. Vet hur glad han blir när han är med sin kära far. Lyckliga stunder!

Nu ska jag fixa lite lunch till mig själv. Börjar bli riktigt hungrig nu!
Nu är det fredagsmyyys =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback