Tack för Resorb!

Oj oj vilken skillnad, känner mig mycket piggare. Inget illamående och mattheten börjar försvinna. Tack tack tack!
Har tvättat två maskiner med tvätt, plockat disk och annat småplock. Men även tagit det lite lugnt, viktigt att inte gå ut för hårt. Men nu kanske jag kan känna mig lite friskare!? Blir en tidig kväll i sängen så jag kan samla kraft.

Melle och pappa var ute en sväng på eftermiddagen. Dom gick en sväng, tittade på bilarna och bussarna. Mycket uppskattat av Melle som inte gnällde en sekund. På vägen hem köpte dom pizza som dom delade på. Jag åt ägg, en väldigt lätt sallad och drack ett glas med Resorb. Gjorde susen eftersom jag nu känner mig piggare. Ska snart ta mig ett glas till, gäller att återställa alla balanser i kroppen.

Nu ska jag mysa lite med min lille prins som tagit ett bad och skvätt massor med vatten på pappa =D Härliga unge!
Trevlig kväll!


Kommentarer
sofie säger:

skönt att du mår bättre vännen!

2010-03-31 | 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback