Tunnare

På stan idag hittade jag en skön vårjacka. Har ingen vardagsjacka som är lite tunnare. Bara lite snyggare trenchcoats och en skinnjacka. Nu måste jag ha något som jag "får plats i" ;-) Förra året hade jag fått barn till våren och kom i alla mina kläder. Nu är magen som störst och tunnare slimmade jackor funkar inte då. Men den här kommer passa innan och efter Milton kommit, me like!
Så snart hoppas jag på att kunna hänga undan min vinterjacka för den här säsongen. Vill kunna känna den första riktiga vårvärmen och använda tunnare jackor och skor. Nu vet man ju inte om det kommer något bakslag, risken finns ju imorgon. Hoppas verkligen inte att vi drabbas av snöovädret som kunde dra in?!


 
Denna hittade jag för billiga 399 kr. Riktigt nöjd och den påminner om den som jag INTE köpte i torsdags....ångrar!



Nu blir det att fixa lite mat till Melle, innan vi ska busa och mysa lite. Sen blir det välling och sängen för hans del. Pappa är på hockey med min bror och hans son ikväll. Så jag tänkte lägga en ansiktsmask och läsa en ny tidning ikväll när lillkillen somnat. Sen blir det ju självklart Körslaget =D

Njut av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback