Vårnytt!


Nöjd med dagens köp.

Har nu förflyttat mig från soffan in till sängen. Älsklingen kom hem för en stund sen, så vi låg och pratade lite. Skönt att kunna göra i lugn och ro. Och det är viktigt med, det får man inte glömma!
Har en underbar man som köpte med sig godis hem =) Efter maten blev jag SÅ otroligt sötsugen. Men jag är ju så bortskämd, så en stor påse med lösgodis kom hemlevererad.

För att återgå till mina nya vårskor. Ett riktigt fynd, 200 kr. Ingen rea utan bara billiga, det gillar jag. Tycker om att det är en låg modell, smidigt att ha när man ska ut och dra på två barn ;-)
Förr hade jag bara höga skor, kände mig kort och "naken" utan det. Men dom senaste åren har jag köpt mer och mer lågskor. Lättare  att ha när man har barn. Men sen använder jag självklart andra skor med. Men nu blir det mest vid speciella tillfällen.


Idag fick magen vara med också =) Ni får ursäkta att det är lite rörigt, blir lätt så när vagnen står i hallen. Brukar ställa in den i tvättstugan men den dörren är blockerad med snö ;-)

Ska läsa nya H&M magazine och mysa med min kära man. Sen kommer jag nog att somna som en stock. Imorgon blir det att ladda för en härlig dag. Med sol och middag ute med goda vänner på kvällen =D

GoD nAtT!


Kommentarer
Angelica säger:

Har inte varit inne på jättelänge känns det som! och så har du lagt upp en jättefin magbild =) mysigt!

2010-03-06 | 11:03:07
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback