23 år tidigare!

Min mamma hade letat fram ett album med kort tagna på mig när jag var ca 2 år. Det är ca 10 bilder i albumet, tagna i en studio. Hon tyckte jag skulle titta på det nu. Har säkert titta i det 100 gånger men inte sen jag fick barn.
Har hela tiden fått höra att Melvin är så lik Christian. Och det kan jag hålla med om, han är väldigt lik honom. Men jag vet även att Melle är väldigt lik mig när jag var liten.
Har hela tiden haft en bild i huvudet från Öland, jag var 2 år när vi var där. Och jag vet att jag och Melle är så lika varandra på dom korten.
Men det här albumet som mamma nu tagit fram var nästan läskigt att se. Skulle lika väl kunna vara Melvin på korten. Eller håller ni inte med?!


Det här är bara ett av många kort som det nästan är svårt att se om det är jag eller Melle.


Kanske lite svårt att se den exakta likheten men det här är ett av dom bästa korten jag kunde hitta på min dator. Är även ett av mina favoritkort på Melle.

Vi kanske inte är jättelika just nu men som barn är vi nästan kopior av varandra. Och då är vi son och mor, vanligare kanske om det är son och pappa eller dotter och mamma.


Kommentarer
Angelica säger:

ahahhaaa Ni är ju jättelika!! Men njag har alltid tyckt att Melvin(och även Milton) har dina ögon Lisa! kramar

2010-05-27 | 10:51:41
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/
Lisa säger:

Hade tänkt att förstora upp kortet på mig och sen ta likadana kort på Melle och förstora upp. Lite roligt att ha två likadana kort brevid varandra på mig och Melle =)

Kramar!

2010-05-27 | 13:02:57
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
Tulin säger:

lika som bär!!du kunde nästan lura mig att det här var Melle :))

2010-05-27 | 17:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback