A perfect day!

Dagen igår var jätte mysig. Fint väder och en underbar familj som jag aldrig skulle vilja byta ut!
Vi avslutade min dag ;-) på bästa möjliga sätt. Med god mat ute i den sköna kvällen. Mille sov genom hela middagen och Melle skötte sig exemplariskt. Han åt tre pannkakor med glass och grädde. Sen delade han efterrättt med pappa. Så han var mätt och belåten när vi gick därifrån.
Efter vi ätit tog vi en liten promenad på stan. Melle var duktig och gick själv. Inte skulle han sitta i vagnen ;-) Så efter lite bus med mormor & morfar som kom förbi en snabbis på kvällen somnade han gott.

  
Melle gav pappa en puss som tack för maten. Och jag var en mycket happy mama igår =D

  
Surt sa räven...

  
Det var godare med pannkakor =D

Båda barnen sover nu efter en förmiddag ute i lekparken. Så nu ska jag passa på och lägga mig i sängen och se på film. Somnade lagom när älsklingen satte på den igår, så han fick se den själv =)

Puss puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback