Äpplegrön dröm!

Vilket köp vi har gjort, välinvesterade pengar. Hämtade vagnen tidigare idag och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet! Så många smidiga finesser, lättkörd och Melle kom upp högre än vad han gjort i andra vagnen.
Har inte kört den så mycket ute än men det både jag och Christian reagerade på var hur otroligt lättkörd den är. Svänger väldigt smidigt, bra dämpning och den rullar på bra. Har gått igenom den noggrant och kan inte hitta några saker som jag inte tycker om med den. Skulle jag ge den något minus så är det nog att den har plastdäck. Men dom är ändå rejäla och bra!


Här kommer killarna att sitta som kungar!

Fick köpa till en mjuklift så vi har något och lägga Milton i. Han kommer få ligga underst för att det inte ska bli någon övervikt. Köpte en från Babytravel för 500 kr. Räcker gott och väl med tanke på att han snabbt kommer växa ur den. När det kommer till sådana här vagnar så är det inte lika stor plats att ha en mjuklift i.

Nu blir det att bara ta det lugnt en stund. Melle sover en nap igen =D och älsklingen spelar lite PS3. Senare kommer Mikie förbi, blir lite tacomys ikväll =)

KrAmAr!


Kommentarer
annica säger:

jättesnygg vagn!! bra köp tror jag ! :D

2010-05-01 | 15:54:20
Bloggadress: http://tokan.devote.se
sofie säger:

den va fin. måste jag allt provköra. men johan blir väl galen om jag vill köpa en till vagn! så schh säg inget =)

2010-05-01 | 19:54:31
Carro säger:

Skillnad på erfarenhet och allmän åsikt. Inte dig jag menar. Ser gärna att du kommenterar eller liknande i framtiden :)



Kramar

2010-05-01 | 22:44:45
Bloggadress: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback