Det ska börjas i tid

Idag fick Mille testa babygymet för första gången. Han verkade tycka att det var helt ok. I närmare 40 min låg han där tyst & fin och tittade. Ibland hörde man hur han råkade slå handen i ankan som hänger i gymet.
Hoppas han blir som sin storebror, han tyckte det var riktigt roligt att ligga i gymet. var aldrig några problem att lägga honom där och sedan ta en dusch. Det var ju innan han kunde ta sig någonstans =)


Mina söta miniprins ♥


Mille tar ett span på fjärilarna =D

För tillfället ligger Mille i babysittern framför tvn. Ja vår 3 veckors bebis får titta på tv. Men han tittar så mycket på omgivningen just nu. Mer och mer är han vaken och tittar på allt omkring sig.
Melvin ska snart nattas och efter det blir det att planera lite sommarplaner. Har även köpt mig Amelia sommar som ska jag spana lite i.

Ha en underbar fredagskväll!


Kommentarer
Tulin säger:

gud så söt han är....

2010-05-29 | 09:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback