En stank av skit!

Hemma igen efter en förmiddag på Myran. Härligt att träffa föräldrar och barn igen. Och roligt för Melle att leka av sig =) Nu sover han som en stock inne i sängen. När han vaknar blir det lek igen. Då med nya tåget som han fick idag.

Det första vi möttes av idag när vi öppnade ytterdörren var en doft som slog som en käftsmäll. Fy vad det luktade skit! Tror det är första gången som vi VERKLIGEN kände att vi inte bor i stan längre.
Det här var nämligen 10 gånger värre än inne i en bondgård. Usch och fy säger jag! Blev att hoppa in snabbt i bilen och åka till Myran.
Som tur var hade det lagt sig och nästan försvunnit helt tills vi kom hem. Tur det, för det hade inte gått att ha öppet här hemma annars.
Har öppnat altandörren och sitter nu bara och njuter i soffan. När älsklingen mött upp vart vi ska ha asfalt ska jag ut i förrådet och leta upp dom sista babykläderna. Saknar fortfarande lite av dom minsta kläderna.
Men tills älsklingen är klar, ska jag bara sitta här och ta det lugnt!

I Love my life!


Kommentarer
sofie säger:

skönt att doften försvann! tro inte att alfons somna sen.. nejdå, han leker glatt i sitt rum. agnes sover som en stock! hörs imorgon! puss på dig min fina vän

2010-05-03 | 14:07:18
Lisa säger:

Ha ha dessa härliga ungar =D Skönt att höra att Melle och Agnes är ganska lika i allfall.

Hoppas på sol på onsdag!? Annars kanske sitter vi inne med tända ljus och myser!

Puss puss!

2010-05-03 | 14:19:03
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/
sofie säger:

det låter som en bra plan. då ska vi äta en riktigt barkfrukost. åååh, vad jag längtar!

2010-05-03 | 20:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback