Kunde inte bli bättre!

Häromdagen kom dom nya bågarna hem i posten. Blev glatt överraskad då jag såg att bågarna är mörkt lila. Inte vad jag tänkt mig men resultatet blev riktigt bra.
Till en början kunde jag knappt ha dom på mig. Blev nästan för tydligt för ögonen men efter några dagar har ögonen vant sig. Så nu har jag tre olika bågar att välja mellan =)


För att inte provat bågarna innan jag köpte dom är jag mycket nöjd =)

Snart blir det hemmagjorda milkshakes i soffan. Barnen sover så jag och älsklingen får krypa upp i soffan och mysa själva. Inte fel det heller ;-)


Kommentarer
Angelica säger:

Finfint :)

2010-05-15 | 11:06:47
Bloggadress: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback