Lev här & nu!

Sol, sol, sol vad härligt det är att se ut =) Det är dom små sakerna som GÖR livet värt att leva. Det lilla extra i tillvaron som får den sådär förgylld.

Är på ett härligt glatt humör idag. Även om Melle drömt en del inatt och sömnen blivit lite störd gör det inget. Att vakna upp med älsklingen vid min sida och en glad kille inne i sin säng är lovely! Bästa starten på den här nya veckan!
Ska börja den med lek på öppna förskolan. Kommer Melle tycka är så skoj. Efter mycket lek igår, så har han nog fortfarande spring i benen. Sen tycker han även det är skoj att träffa andra barn. Så barnkär som han är =D

Efter en helg som varit riktigt mysig med nära och kära, så har jag kommit fram till många saker. Funderingar som länge legat och grott. NU släpper jag allt, jag tänker inte ödsla viktig energi. Visa saker har gjort mig besviken och arg att få reda på. Spela sådana spel i vuxen ålder är riktigt lågt.
Jag vet att jag blivit baktalad men inte på detta sätt! Men den stora frågan är Varför??? Vad är det som är SÅ hemskt med mig att man måste hålla på med småbarnsfasoner??
Vet att svaret aldrig kommer komma fram, fegheten är för stor. Därför som jag lägger det bakom mig. Tyck så men aj aj aj vad fel man kan ha!

Jag kommer leva mitt liv, ett liv i harmoni. Och efter igår känns det som om jag kommer att lyckas. Just nu upplever jag mig som en gås, allt rinner av. Där jag befinner mig just  nu i livet, vill jag alltid vara. Jag känner mig stark, trygg och säker. Inget kan stoppa mig!

Dags att börja förbereda för dagen. Om en liten stund bär det av till Myran, längtar efter Sofie. Min tipptopp gal, som skänker så mycket värme till sin omgivning!

Morgondagen är just morgondagen. Det som händer HÄR & NU är det som räknas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback