Lördag - kärlekens dag!

Här hemma pågår det lite fix inför dagen. Är nämligen dagen med stort D. Årets första av två bröllop.
Dagen till ära är det Christians pappa som gifter om sig. Och det ser även ut som om vädergudarna är med oss. Efter en regning start på dagen lyser solen och tempraturen går åt rätt håll =D En perfekt dag!
För är det något man vill ha på sin bröllopsdag är det nog uppehåll. Och får man sol är det bara en bonus =)

Om en stund ska vi åka över med lite saker till mina föräldrar. Melle kommer sova där inatt eftersom vi ska ut och äta ikväll. Och stackars Melle orkar aldrig vara vaken mycket längre än till 20. Så då är det bättre att han får ha mys hemma hos mina föräldrar istället. Får hoppas bara att allt går bra och att han kan somna!? I värsta fall får vi hämta upp honom när vi åker hem från stan.

Har hunnit med att prova min klänningen med. Den sitter som en smäck. Tur att jag tog en 38 och inte en 36. Hade blivit lite tajt över bysten annars ;-)
Grabbarna kommer även dom att se ut som små prinsar. Och min älskling kommer vara så stilig. Ska njuta av att se honom uppklädd i kostym, för det är inte ofta som det händer ;-)

dags för lite lunch här hemma. Sen måste vi sätta igång och fixa till oss, så vi slipper stressa. Vill vi inte göra en dag som denna =)

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback