Lördagsmys!


Inte ofta han fastnar på kort min käre bror men idag fick jag två då han satt med Mille =D

Vilket kalas, god mat och Melle har lekt massor. Hjärtat slår lite extra när man ser honom ihop med sina kusiner =) Verkligen en mysig eftermiddag/kväll hos mina föräldrar. Och tack min bror med familj för Miltons kläder, dom kommer att komma till användning i sommar =)


Min stora underbara prins. Är så stolt över dig ♥



Nu sitter vi här hemma i soffan och myser framför tvn. Lite godis och gott att dricka i värmen. Mille ligger i babysittern och "pratar" lite. Eller gör lite ljud ifrån sig i allafall ;-) Melle somnade för ett tag sen. Hoppas att han tar sovmorgon och sover till 8.30 imorgon igen. Var skönt att vakna SÅ sent imorse =) Tror han kan sova länge med tanke på hur mycket han lekt idag.


Mille ligger och myser med oss i vardagsrummet =)

Härliga sommarkvällar, längtar till min altan. Kan den inte vara klar NU! Ja ja, den som väntar på något gott...

Tackar för mig nu men återkommer imorgon.
Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback