Nya glasögon

Dessa bågar med kompletta glas och behandling fick jag för 49 kr idag. Hade anmält mig på Lensway hemsida för detta erbjudande.
Så idag kl 12 kom koden jag väntat på. Bara att skriva in den på deras hemsida och sedan välja en båge. Hade några som jag tittat ut men valet föll för den här från Just Cavalli!
Allt jag betalar för är frakten och har jag tur så kommer dom redan imorgon =D Hoppas nu bara att dom passar!? Verkade som det när jag laddade upp en bild på deras hemsidda och "provade" glasögonen. Såg ut att se helt ok. Men spännande att se när dom väl kommer.

Nu ska jag byta blöja på Melle och sedan blir det lite mys innan han ska sova. Återkommer senare under kvällen!
KRAMAR!


Kommentarer
sofie säger:

ser mycket snygga ut. och du, allt klär en skönhet! kan ringas lite senare sen ikväll. puss puss

2010-05-04 | 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback