Smoothie!


Hemska bulan i pannan =(

Melle och jag har delat på en smoothie under morgonen. Var tänkt att vara min frukost men lillkillen fick vara med och smaka =)
Har varit en vild morgon här hemma. Samtidigt som Melle fick frukost vaknade lillebror och var hungrig. Men han fick ligga kvar i vaggan tills Melle ätit klart. När jag sedan satte mig med grabbarna i soffan och skulle ge Mille mat. Ja då slog Melle pannan i soffbordet. Var helt säker på att han skulle slå upp ett stort sår, så otäckt såg det ut när han trillade. Men det blev "bara" en gigantisk bula. Lilla älsklingen blev så ledsen.
Blev att hämta frysta bär i frysen och kyla med. Men efter mys i mitt knä gick det över. Kan lova att det högg till i hjärtat att se honom så ledsen.

Så när morgonen startat på det sättet får man mysa lite extra. Så lite mammaMellemys i soffan med barnprogram och smoothie gjorde det hela bättre. Det gäller att passa på när Mille sover. Då är det bara jag och Melle som gäller!

 
Mamma älskar dig så mycket ♥


Ljuset föll in och gjorde bilden lite dålig men det är en slappiskille i soffan =)

Nu är det dags att byta blöja och sedan tror jag att en liten kille är redo att sova ;-) Då ska jag passa på att ta en dusch och bara slappa. Lite egentid är viktigt nu när det är två barn hemma som tar mycket tid och uppmärksamhet!

KRAM!


Kommentarer
Tulin säger:

awww, min lilleplutt, stackarn med så stor bula på pannan... grät han mycket??? det gör ont i hjärtat :(

2010-05-26 | 21:23:49
Lisa säger:

Ja han blev ganska så ledsen men han fick sin snussefilt och napp och då blev det bättre. Försökte att kyla pannan med ett paket frysta bär men han tyckte inte det var så skoj. Gjorde riktigt ont i hjärtat att se honom ledsen med en dunder bula!

Gullig du är som tycker så synd om honom. Ska hälsa det till honom imorgon när han vaknat =)

2010-05-26 | 22:13:22
Bloggadress: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback