Walk!


Melle nyvaken efter en kort nap på väg till bibloteket.

Efter att vi lämnat in bilen på ännu en service, så gick jag och grabbarna hem till mina föräldrar. Där hade mamma precis tagit ut en sockerkaka ur ugnen. Så vi fick ljummen sockerkaka och kaffe när vi kom dit =D Gud så gott det var, både jag och Melle åt som aldrig förr. Melle fick i sig 2 ½ bit.

När vi fikat tog jag och min pappa en promenad. Vi gick en sväng genom stan innan vi skildes åt. Jag styrde stegen mot bibloteket. Vi hade fått ett presentkort på en barnbok när Mille föddes. Så en bok som passade båda killarna fick följa med hem. Alltid kul att få presenter ;-)
Blev en liten promenad tillbaka till mina föräldrar. Passade då på att fixa några ärenden innan vi kom tillbaka. Då bjöds det på lunch. Otroligt gott, tack så mycket säger både jag och Melle!


"Pricken" sov gott hela tiden vi var ute och gick.
Innan naveln föll kallades han för Mr Stinky. Nu blir det Pricken pga hormonprickar i ansiktet ;-)

Hoppas på att det blir bra väder imorgon så vi kan ge oss ut på ännu en långpromenad. Så skönt för barnen att sova i vagnen och för mig att rensa huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback