6 månader har gått, 6 st kvar!


6 månader idag!

Tänk att Milton blir ett halv år idag. Vart tar tiden vägen?! Var ju nyss som han valde att ca 2 veckor för tidigt komma till världen. Men bråttom hade han inte, nej han tog det lugnt och fint. Ingen stress där inte men efter 5 timmar föddes den sötaste lilla Buddah på denna jord!
Blir lite svettig när jag tänker på att om yttligare 6 månader ska vi fira hans första födelsedag. Är det inte nu dags för att dra i bromsen och stanna tiden lite!? Jag vill ju ha min lilla bebis kvar ett tag till.


Kommentarer
sofie säger:

hej snuttan. om du ser detta så kan du väl ringa mig hem. glömde mobilen i bilen... pusselipuss

2010-11-08 | 07:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback